Friday, March 30, 2007

En nieuwe foto's gemaakt van mijn schatje. Mijn neefje Quinten mocht vandaag een dagje logeren bij opa en oma, en natuurlijk even bij tante Corien langs om wat shots te maken. Het is zo'n lekker ventje zo ondeugend. Hij is nu een half jaar en gaat langzaam aan proberen om te staan, hou je maar vast lieve zus je krijgt nog wat met hem te stellen. Heel erg vaak zie ik hem niet ze wonen in Scheveningen niet zo heel ver weg, maar we hebben allebei een drukke job. Haar man Boudewijn is allergisch voor katten dus kunnen ze ook niet gezellig ff een bakkie komen doen. Dus is het altijd een feest als ik hem weer zie, ik geloof dat het alweer 2 maanden geleden is.






1 comment:

Meikoningin said...

Jeetje !! op deze foto kan je echt goed je vader in hem zien zeg :D Gelukkig is het een jongetje, wink wink. Maar het is inderdaad een schatje, wees maar zuinig op hem.

Huggles

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...