Sunday, March 18, 2007

Zo het weekend zit er weer op, het was weer geen super weekend. Ik merk toch dat de beurzen steeds minder worden. Teveel aanbod? Teveel beurzen? Ik denk beiden. Vrijdag heb ik zitten demoen met alcoholinkt, zaterdag heeft Karin zitten workshoppen met paintdabbers, en vandaag heb ik lekker zitten scrappen. Deze layout heb ik gemaakt met papier van Junkitz.


Met Darkness gaat het steeds wat beterder. Eten doet ze als een dijkwerker, ze is goed aangekomen. Alleen het spelen wil nog niet zo. Ze kijkt wel mee als de gasten aan het dollen zijn, en af en toe doet ze een klein beetje mee, maar als het te wilde wordt loopt ze weer weg. Maar hopen dat dat ook beterder gaat. Echt ziek is ze niet meer, en we denken dat het misschien toch heimwee naar haar zusje is. Hier een foto van Darkness.

2 comments:

Catharina Maria said...

Gefeliciteerd met de zwangere dame , Corien !
Ben blij dat je uitgevonden heb hoe het allemaal werkt met je blog !
Liefs van RINI

linda loe said...

He wat leuk dat je ook je eigen blog hebt. En wat een leuke lay-out.Mooi hoor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...