Saturday, March 10, 2007

verdrietige zaterdag

Vandaag was een verdrietige dag. Eerst werd vanochtend Goddess opgehaald. 1 van de kittens van Aurora, ze was 13 weken geweest dus tijd om naar haar nieuwe baasjes te gaan. Ik blijf het moeilijk vinden dus doet Wil het tegenwoordig. Daarna heeft hij mijn laatste 3 HTK katten weggebracht. Ik was er al een jaar mee bezig om ze te herplaatsen, maar dat doe je niet zomaar met katten die je al 10 en 17 jaar hebt. Vorig jaar zouden ze eerst naar mijn vriendin gaan, maar die ging verhuizen naar Noorwegen dus dat ging niet door. Dus had ik het maar op de lange baan geschoven. Maar Tara werd steeds gepest door de Coons. Ik wilde haar graag samen met haar zusje Sascha herplaatsen. Een vriend van Marjolijn had wel interesse in de 2 meisjes en Jimmy van 17 was ook welkom. Ik heb er nog 2 maanden over gedaan om er "klaar"voor te zijn, maar echt klaar ben je er nooit voor, als je ze al zolang hebt. Ik wilde het gister avond eerst nog afzeggen, vond het zo verschrikkelijk om te doen. Maar toen ik Tara weer met een boog om Freya heen zag lopen, wist ik dat het beter voor hun was. Dus heeft Wil ze vanmiddag naar Capelle a/d Ijssel gebracht. Ik vind het echt vreselijk, heb rode ogen van het huilen. Het is zo stil in huis, al lopen er nog 11 Coons rond. Ze hebben toch allemaal hun eiegn karakter en plekje in huis. Gelukkig kwam Jennie vanmiddag nog in de winkel langs, zodat ik even mijn gedachten kon verzetten.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...