Sunday, March 11, 2007

Het gaat gelukkig goed met de katten die gister weg zijn gegaan, Ik heb van allemaal al bericht gehad. Goddess is al helemaal de boel aan het ontdekken, maar daar was ik ook niet zo bang voor. Die kleintjes zijn altijd zo gewend, ik weet van te voren dat ik ze maar 13 weken heb, en ze dan weer weggaan. Niet dat dat niet moeilijk is hoor. Tara en Sascha zitten nog steeds onder de tafel alles te bekijken, en Jimmy is gister helemaal over de rooie gegaan, waarschijnlijk van alle spanning is ie aan het overgegevn geweest. Gelukkig gaat het nu al wat beterder. Ik heb er nog steeds buikpijn van dat ik ze heb weggedaan, als ik ze nu terug kon halen deed ik dat. Maar het is beter voor hun om ze nu op hun nieuwe plek te laten. Heb natuurlijk weer mega koppijn van alle spanningen, en van de hele dag achter de computer zitten. De website moest nodig eens bijgewerkt worden, had ik ook geen tijd voor. En er komen heel veel nieuwe spullen aan, zodra die binnen zijn hoef ik alleen maar up te daten, want krijg het weer erg druk met beurzen en shows.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...