Thursday, March 15, 2007

Rijswijk

Zo we zijn vandaag op wezen bouwen voor de beurs in Rijswijk, 3 dagen. Is altijd weer een hele klus, inpakken, opbouwen, afbouwen en weer uitpakken. Vind het altijd weer een moeilijke beslissing, wat neem ik wel mee en wat niet. Maar we zullen zien wat het weekend gaat brengen, morgen sta ik samen met mijn moeder en Wil draait de winkel. Ik vond zelf dat we die moesten sluiten maar hij wilde hem open houden.
Gister zijn er weer heel veel nieuwe scrapspullen binnen gekomen van Basic Grey, Fansy Pants, 7Gypsies, DaisyD, Cherry Arte, tijdschriften en boeken, clear stempels en nog veel meer. Het meeste staat al op de website en natuurlijk in de winkel.
De afgelopen dagen is Darkness erg ziek geweest, dat is het poesje uit mijn laatste nest. Spugen, niet eten, hangerig, afvallen, Ik was al begonnen met AB maar dat sloeg niet aan, Dinsdag is Wil met haar naar de DA geweest, daar heeft ze prikjes gehad. Nu ging ze wel iets eten maar niet veel. Dus gister weer overlegd met de DA en toch maar weer AB gegeven. Gister avond is ze eindelijk weer gaan eten, en vanochtend was ze gelukkig weer aangekomen. Alleen vind ik haar nog wel erg hangerig, niet zoals een kitten van 14 weken hoort te zijn, lekker ravotten en spelen. Ik hoop dat dat nog gaat komen, had er toch steeds geen goed gevoel bij.
Ik moet nog steeds eens uitzoeken hoe ik foto's in kan voegen, hoop dat ik daar volgende week ff tijd voor heb.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...